2015. szeptember 11., péntek

Elfogyott termékek 1.


Olyan sok terméket sikerült összegyűjtögetnem az elmúlt időszakban, hogy két részre kellett bontanom ezt a bejegyzést. Most az első felét olvashatjátok!

Himalaya Herbals diós arcradír: ez már nem is tudom hányadik tubusom a termékből, az évek során a kedvencemmé nőtte ki magát! Elég nagyok benne a szemcsék és nincsenek is kispórolva! 

Neutrogena Pink Grapefruit krémes arclemosó: az illatáért nem vagyok teljesen oda, de a hatását imádom! Tényleg krémes állagú és remekül tisztítja az arcom! 

Neutrogena Spot Stress Control bőrradír: ez a termék inkább azoknak válhat be, akik nem szeretik a nagy, durva szemcsés arcradírokat. Nekem ezért nem vált be, de ennek ellenére egy kellemes arclemosó.

Neutrogena Visibly Clear 2 in 1 arclemosó és maszk: ezzel a termékkel igen csak vegyes a kapcsolatunk. Nekem alapvetően száraz a bőröm és ez a termék képes még rátenni egy lapáttal. Viszont vannak időszakai a bőrömnek amikor bekattan, kijönnek a pattanások és itt ott zsírosabb lesz, na olyankor tökéletes!

Neutrogena Pink Grapefruit Arclemosó: mint már a másik grapefruitos terméknél említettem, nem annyira szeretem az illatukat, ráadásul ez a termék a hatásával sem nyűgözött le engem, inkább maradok a krémes verziónál.

Clean&Clear Morning Energy Shine Control arctisztító tonik: szintén évekre nyúlik vissza a kapcsolatunk és meg vagyok vele elégedve. 


Himalaya Herbals kakaóvajas ajakápoló: imádtam mind az illatát mind a hatását!! Nem tudom, hogy lehet-e még kapni, de ha igen, nekem ebből még kell!! :D

Carmex ajakápoló: ő az általános kedvencem, bármikor ha kiszáradnak az ajkaim, csak előkapom és rögtön segít! Amúgy próbáltam a stiftes változatát is, de azt borzasztónak találtam, nem is tudtam elhasználni...

Essence fix&matte áttetsző púder: nálam a púdereknél nem olyan magad a mérce, hát ez is bevált a céljára.

Rimmel Stay Matter kőpúder: szintén bevált darab, belőle több tégellyel is elhasználtam.

Max Factor False Lash Effect szempillaspirál: remek kis spirál volt, szépen dúsította a pilláimat, de sajnos igen hamar beszáradt.

Maybelline Volum' Express One by One szempillaspirál: ő sokáig nagy kedvencem volt és ha nem lenne most itthon bőven elég szempillaspirál, biztos vennék belőle!


Balea Blueberry Love borotvagél: szinte minden nyár elején veszek egy borotvagélt, hogy a nyár végére rájöjjek, annyira nem is kedvelem ezeket a termékeket.... (azért az illata tetszett... :D )

Balea Cabana Dream tusfürdő: nyárra tökéletes volt az illata, de egy tubussal bőven elég is volt belőle.

Yves Rocher makadámdiós tusfürdő: érte borzasztóan fáj a szívem! Fantasztikus illata volt, de ha jól tudom már nem lehet kapni... :(

I love... cseresznyés tusfürdő: az elején még szerettem, de a végére megutáltam az illatot és habfürdőnek használtam...


Himalaya Herbals tápláló bőrápoló krém: ő a mindennapjaim része, persze most már a nagy tégelyes változata! Remekül bevált arckrémnek!

Vichy termálvíz: magamtól 100% hogy nem vettem volna meg, egy Pixiboxban volt még benne anno. Nyáron viszont imádtam a nagy melegben az arcomra fújkálni!! :D

4 megjegyzés:

  1. Én szeretem azt a borotvagélt...és olyan édes a csomagolása is...:D
    Amúgy a carmex is bevált, de a rimmel púderrel elég vegyesek az érzéseim...

    Minden esetre szép kis kupac lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy a maga nemében nem rossz a borotvagél, csak én nem vagyok kibékülve az állagával. Mert mi a problémád a Rimmel púderrel?
      Hát köszi, és ez még csak a fele :D

      Törlés
  2. A Himalaya Herbals ajakápolóval kapcsolatban nekem vegyesek az érzelmeim, az elején nem vált be, inkább egy fura réteggel vonta be az ajkam, későbbi próbálkozásnál jó volt, aztán megint nem. A Carmex pedig.. eddig a legkatasztrofálisabb ajakápoló amivel találkoztam :D Undorító, émelyítő kámfor illata van, és szárítja az ajkaimat. A Balea tusfürdőjét viszont én is szeretem, a limitált kiadásokban vannak mindig a legjobb darabok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehetetlen, hogy nekem is volt rossz élményem vele, de az illata feledtette és már csak pozitívan tudok a Himalaya Herbals ajakápolóra gondolni.. :D
      Sokaknál olvastam, hogy nem bírják a Carmex illatát, de én odáig vagyok érte, viszont az furcsa, hogy szárítja az ajkaidat :/
      Ne is mond.... most van egy Balea tusfürdőm amiből próbálok csak kis mennyiségeket használni, mert imádom az illatát és nem akarom, hogy elfogyjon... :(

      Törlés