2015. szeptember 25., péntek

Essence Choose Me! hasonmás


Már jó pár éve volt, hogy megkaptam a Choose Me!-t az egyik szülinapomra, de mire felkentem és rájöttem, hogy tulajdonképpen gyönyörű és imádom, sajna már kivonták a forgalomból. Ezért spóroltam vele, nem kentem fel minden héten, míg nem jött a galatic glam! 

Üvegben nagyon hasonlítanak, de felkenve a galactic glam inkább kékesebb és hiányzik belőle az az arany csillogás ami a Choose Me!-ben megvan.

Aztán az évek során csak gyűltek és gyűltek a lakkok és feledésbe merült a kedvenc szín, mígnem a nyáron megvettem a Kiko Pearly Amazon Green körömlakkját. Impulzus vásárlás volt, így amikor hazaértem rögtön rákerestem a színre és szembe is jött Kriszti bejegyzése.

Első ránézésre ha csak a két lakk üvegét nézzük még csak egymás közelében sincsenek, de felkenve már sokkal jobban hasonlítanak, szinte összekeverhetőek! :D Ráadásul az is a Kiko javára írható, hogy egy rétegben már gyönyörűen fed, míg a Choose Me!-ből kell 3-4 réteg a tökéletes fedéshez.

Egy szó mint száz, szerintem aki szerette a Choose Me!-t és szeretne egy ilyen különleges lakkot az nyugodtan ruházzon be a Kiko Pearly Amazon Green lakkjára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése