2015. október 9., péntek

Glamour-napok szerzeményei


Az idei Glamour-napokat hamar letudtam, csütörtök délelőtt minden fontosat megvettem. Bár lehet, hogy még holnap elnézünk a párommal a győri Árkádba, mert pólókat akar nézni, de az még igen kétes. A lényeg, hogy mivel csütörtökön kora délelőtt már a várost róttuk az egyik barátommal, még mindent megtaláltam amit meg szerettem volna venni.

Első utunk a Rossmannba vezetett ahol rögtön lecsaptam a Catrice korrektorra, majd megláttam a Lovely pirosítót, amivel úgy voltam, hogy nem török össze, ha esetleg nem lenne, de azért örültem amikor láttam, hogy ott ül a polcon!

Közben benéztünk 2 DMbe is hátha megleshetem mit tartalmaz a többi Rimmel szépségcsomag, de egyet sem találtunk.

Végül elmentünk a Müllerbe ahol elsősorban Mülleres henna és az Aveo körömlakklemosó volt a cél, de becsúszott ez a kis Pajoma karácsonyi gyertya is, mert valami varázslatos az illata! :)

10 megjegyzés:

  1. Catrice korrektorra én is lecsaptam! :)

    VálaszTörlés
  2. A Catrice korrektort szerettem volna, de sajnos már nem volt pedig két Rossmannban és egy Müllerben is néztem :( A pirosítóra kíváncsi leszek, a gyertyát pedig sajnálom, hogy nem láttam a boltban.
    Vasárnap lesz haul videó és bejegyzés a szerzeményeimmel. :))

    beautysecretsfromnora.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért is siettem, hogy biztosan legyen még a korrektorból. A pirosítóról tervezek írni! :) Mindenképp nézd majd meg a gyertyákat, ha arra jársz, rengetegféle van!! :)

      Törlés
  3. Wow...Azt hiszem a pénztárcám hálás lenne, ha a te pénztárcád lenne...én most kicsit elengedtem magamat...vagyis csak olyan dolgokat vettem, amiket ezer éve kinéztem (illetve végül nem is vettem meg mindent), mégis soknak hat így tömbösítve - főleg, hogy nem is sminkelhetek, és a kívánságlistám több mint fele kozmetikumokra vonatkozott...de inkább most, mint egy hónap múlva kétszer ennyiért...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van, ilyenkor kell minden olyat megvenni amit kinéztünk vagy ami kell! :)

      Törlés
  4. Ügyes voltál, nem vettél semmit feleslegesen! Viszont a Mülleres hennáról lesz teszt a blogon? Ilyen előtte-utána kép?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos már másnap bevetettem a hennát és előtte-utána fotókat nem készítettem :$ Viszont ettől függetlenül tervezek egy hennás bejegyzést majd írni!!

      Törlés
  5. Igen jó dolog és az ember büszke lehet magára, hogy csak azt vette a Glamour napokon amire tényleg szüksége van! :) Ügyes voltál!

    VálaszTörlés