2015. október 25., vasárnap

Lovely - Holografikus pír


A Glamour-napos bejegyzésemben láthattátok, hogy lecsaptam a Lovely Luxe Girl trendkiadásának pirosítójára. Még a megvétele előtt azt olvastam róla, hogy tökéletes hasonmása a Nars híres Orgasm pirosítójának, sajnos az nekem nincs a birtokomban, de a neten talált képek alapján tényleg kísértetiesen hasonlítanak!! :)

Először is pár szó a csomagolásról: sajnos nem mehetünk el szó nélkül amellett, hogy bár tökéletesen záródik a csavaros menetével, de maga a műanyag annyira vékony, hogy bizony félteném bedobni a táskámba, nehogy összetörjön... Viszont emellett az is ott van, hogy összesen 800 Ft teljes áron a termék és a beltartalma tökéletes,szóval el tudok vonatkoztatni a csomagolás minőségétől és marad csak itthoni pirosítónak.


Maga a termék lélegzetelállító, rózsás arcpír arany fénnyel, csillogással. Nagyon puha de porol is rendesen. Óvatosan kell belenyúlni az ecsettel mert erősen pigmentált,és könnyen bohócos lehet az eredmény! A nap folyamán kopik és egy teljes napos hordás után már inkább csak a csillogás látszik a bőrön, így aki ezzel nincs kibékülve, az ezt a terméket sem fogja szeretni.

Én bár nagyon megszerettem, mégis elteszem, és inkább majd tavasszal és nyáron fogom hordani. Most egy kicsit erősnek érzem, ilyenkor jobb szeretem a mattabb barnásabb/narancsosabb árnyalatokat.

6 megjegyzés:

  1. Óh hát ez meseszép!

    Pont a napokban gondolkoztam azon, hogy be kéne fektetnem a Nars Orgasm-ra, lehet ezzel csillapítom magam.. a pénztárcámnak jobban tetszene :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is régóta szemeztem a Nars pirosítóval, de ez tökéletesen kiváltja őt az életemben :D

      Törlés
  2. Gyönyörű *-* de nem tudnám elképzelni magamon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez pont az a termék amit valaki vagy imád vagy utál magán :D

      Törlés
  3. Ó igen, épp ma készülök íni róla. Egy álom ez a pír, kár hogy limitált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos igen :/ De lehet, hogy meglátják benne a lehetőséget és az állandó kollekcióba is berakják egyszer. :)

      Törlés