2015. október 7., szerda

Rimmel szépségcsomag


Ma délelőtt én is eljutottam a DM-be kiváltani 75 pontért a Rimmel szépségcsomagot! Sajnos sehol sem találtam, hogy pontosan mik lehetnek a csomagokban, csak annyit, hogy rajta van a hátoldalán. A Komáromban kapható háromféle csomagból végül erre esett a választásom, mert a másik kettőben piros lakk volt és abból már van jó pár itthon

A termékekről így elsőre még nem tudok sok mindent elmondani.. Ilyen színű lakkom még nincs, szóval vele már bőven jól jártam! :) A szempillaspirálnak meghökkentően nagy és hajlított a keféje, remélem használható darab lesz. 

A neszeszerben kicsit csalódtam, mert a képek alapján kicsit jobb minőségűre számítottam. Ennek a cipzárja már most akadozik, meg amúgy tiszta kosz volt amikor megvettem..:/ Viszont pozitívum, hogy van benne olyan bélés, amit könnyű takarítani ha valami esetleg kiömlene, és tényleg elég nagy.

2 megjegyzés:

  1. Nekem is ugyanez a csomag lett meg!!! :)
    Én nagyon szeretem ezt a szempillaspirált, pont ezt használom most is - illetve lassan el fog fogyni a sajátom :( - szóval nagyon örültem neki...:)
    A körömlakk meg pont olyan, mint a kedvenc maxfactor körömlakkom, csak ez valamivel jobb minőségű (vagyis könnyebben kezelhető, de kevésbé tartós)...
    A neszeszer nekem gyanús volt már kép alapján is, de én úgy vagyok vele, hogy szütyőkből sose elég, és ez piros-fekete, szóval tetszik...Bár...a zipzárat majdnem letörtem első körben, olyan puha valamiből van...de ettől függetlenül engem nem ért csalódásként, és ha más nem: a tartalma miatt nagyon örülök neki! :)
    Kíváncsi vagyok, neked mennyire fognak beválni a dolgok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát remélem nekem is ennyire befognak válni a termékek mint neked!! :D Amúgy a neszeszerrel már én is barátkozok és tényleg a cipzárján kívül szerintem be fog válni. :)

      Törlés