2015. november 13., péntek

Catrice - Liquid Camouflage Korrektor


Még Glamour-napokon sikerült beszereznem ezt a korrektort és azóta is borzasztó szerencsésnek érzem magam, hogy le tudtam rá csapni, ráadásul akciósan. :D

Mielőtt megvettem már megvolt a krémes változata, de az nem igazán vált be nekem, mert bár a piros részeket és a pattanásokat szépen elfedte, addig a száraz bőrömet csúnyán kiemelte, és mivel 1-2 hónapon kívül amúgy folyamatosan száraz és hámlós a bőröm, kellett egy alternatívát keresnem. Plusz a tégelyes kiszerelésnek elég sok a hátránya, hiszen a bőr melegére enged, így az ujjaimmal kell belemászni ami állandó kézmosások mellett is baktérium veszélyes, és a hosszú körmeimmel mindig bele is karmoltam :/

Hivatalos leírás: Folyékony, magas fedésű, ultra-tartós korrektor. Tökéletesen elfedi a szem alatti karikákat, a bőrhibákat és még a tetoválásokat is. Alkalmazás után érdemes hagyni megszáradni. Szükség esetén több rétegben is alkalmazható. Vízálló. 


Én, ahogy a képen is látni a 010 Porcellain árnyalatot vettem meg, ami a legvilágosabb. Egyaránt használom a szem alatti területre és a bőrhibáimra is. Ha úgy érzem, hogy a bőröm nem is olyan tragikus éppen aznap, akkor alapozót nem is használok, csak ezt a korrektort és egy nagyon kevés púderrel fixálom. 


A krémes korrektorral szemben ezt sokkal könnyebb eldolgozni és legalább nem kell belenyúlkálni. Az applikátorral csak pár pöttyöt teszek a kényes területre majd a gyűrűs ujjammal beledolgozom  bőrömbe. Sokaknál olvastam, hogy az illata túl erős számukra, hát ha tényleg arra koncentrálok, hogy milyen illata van akkor valóban nem kellemes, de amíg nem olvastam, észre sem vettem. Ráadásul szerintem egy-két Alverde termék sokkal büdösebb!

Hamar és mattra szárad, csak a fixálás végett kell rá egy kis púder. A fedése engem meggyőzött, habár mattra száradó, a száraz részeket nem emeli ki, de elfed minden csúnyaságot / pirosságot a bőrön.

Ez az a termék számomra, amitől félek, hogy kivonják a forgalomból! Nagyon megszerettem!! 5 ml-t tartalmaz és mivel tényleg nem kell belőle sok, viszonylag sokáig kitart.


2 megjegyzés:

  1. Valóban figyelemre méltó a teljesítménye, úgyhogy én is megnézem majd magamnak közelebbről. Köszönöm a tesztet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem neked is be fog válni, ha megveszed! :D

      Törlés