2015. november 8., vasárnap

Elfogyott termékek 2.


Kicsit megfeledkeztem az legutóbbi óriási elfogyott termék áradat második feléről, így kis késéssel, de itt vannak! :)

B.U. Free Spirit tusfürdő: azért került be a kosárba mert le volt árazva, kellemes volt az illata és ki akartam próbálni a márkát.... hát elég felejthető, a kellemes illat egy idő után inkább fojtogató és a hidratálásban sem jeleskedik.

Fruisse Wild Cherry tusfürdő: beleszerettem az illatába!! De azon kívül nem sokat nyújt így nem hiszem, hogy még egyszer megveszem.  

Original Source Cherry & Vanilla Milk tusfüdő: illatra és állaga is olyan mint a vanília puding! :D Nagyon sokan dicsérik a márkát, így ha legközelebb Müllerben járok, megszaglászom a többi fajtát is! :D 

Floren Chocolate tusfürdő: amikor megvettem még odáig voltam az illatáért, de hamar rá kellett jönnöm, hogy nagyon gagyi a termék is és az illata is.

The Body Shop Cranberry Joy tusfürdő: ahhoz képest, hogy ez a téli kollekció darabja, a kesernyés illata miatt én csak nyáron tudtam használni.


Neutrogena kézkrém: nagyon sűrű állagú és nehéz is kinyerni a tubusból, viszont remekül hidratál! 

Essence Strawberry Cream Cupcake kézkrém: hidratálás szempontjából közepes de az illatát imádtam!:)

L'Occitane Rose kézkrém: még egy újsághoz volt csomagolva régebben, örültem, hogy kipróbálhattam mert már nagyon rég gondolkoztam ezeken a kézkrémeken, de rendelni nem akartam látatlanban, Pestre meg nem megyek fel csak azért. Végül nem nyűgözött le a termék, így ez az első és az utolsó L'Occitane termékem eddig. 

Essence BTGN fedőlakk: fantasztikus egy fedőlakk, de nagyon hamar besűrűsödik, így 2 üveg után már nem vettem többet.

Isana körömlakklemosó: a legjobb körömlakklemosó!! :D


Syoss hővédő: párszor próbáltam, de csak ragadt tőle a hajam, így ez nem elfogyott inkább megutált termék!

John Frieda Root Awakening sampon: sokkal többet vártam ettől a terméktől, tisztításban bármelyik olcsóbb sampon kenterbe veri. Egyedül az illatát szerettem, kicsit az After Eight-re emlékeztetett.

Serical Latte hajpakolás: IMÁDOM!! Iszonyatosan olcsó és majdnem egy évig elég, az illatába pedig az első perctől szerelmes vagyok... És akkor a hatásáról még nem is beszéltem: a hajam selymes és könnyen kifésülhető lesz tőle!

Gliss Kur hajolaj: ez már nagyon régen használtam el, de emlékszem, hogy az illata jó volt és mivel ez volt az első hajolajam, kb. Szent Grálként tekintettem rá! :D

Dove samponok: egy kalap alá veszem őket, mert mindkettő tápláló olajokkal segít a száraz, fakó haj elleni küzdelemben. És tényleg mindkettő remekül hidratált, és általában pár havonta a samponok kísérletgezése között vissza-vissza szoktam térni erre a vonalra!


Tesco Loves Baby törlőkendők: rengetegféle törlőkendőt kipróbáltam már, de a legtöbbel az a bajom, hogy hamar kiszáradnak, na ezeknél a termékeknél még egyszer sem száradt ki a kendő, pedig sokkal többet használtam el mint ez a két darab a képen. Ráadásul tényleg mindenre használhatóak: sminklemosásra, ecsetek tisztítására, bútorok gyors letörölgetésére és amikor unokaöcsém még pelust használt sokszor az eredeti funkciójában is használtuk! :D

2 megjegyzés:

  1. Jaj, hogy én is mennyire szerettem azt az essence kézkrémet anno, mikor használtam...ragacsos volt, trutyis, sűrű, de az az illat...mm imádtam! :)

    VálaszTörlés