2015. november 9., hétfő

Essence - Winter? Wonderful! & Love.Joy.Care


A mai bejegyzéseben két decemberben / januárban megjelenő essence kollekciót láthattok! 

Először is a Winter? Wonderful! amibe én teljesen beleszerettem! Tavaly annyira belelkesültem idejekorán a karácsonyra, hogy mire elértük, már annyira nem is volt sok kedvem hozzá. Így megfogadtam, hogy idén máshogy lesz.... naja, csakhogy mindenhol a karácsony folyik és nem tudtam ellenállni... Instagramon láthattátok, hogy a mai kávémat már az új téli bögrémből ittam... Igen eltértem a témától..:D A kollekció darabjai gyönyörű hópehely mintás csomagolást kaptak *.* A matt kéken kívül az összes körömlakkba beleestem és hát a pirosítóra se mondanék nemet! :D

A Love.Joy.Care kollekció már más tészta, itt köröm, ajak és szemkörnyék ápolására / óvására erősítettek rá. Ennek darabjairól egyenlőre nem tudok mit mondani, valahogy mindig bennem van a félsz az ilyen olcsóbb márkás ápoló termékekkel szemben, de meglátjuk!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése