2015. november 26., csütörtök

Karácsonyi kihívás - Havazás / Jégvilág


Én már teljes erőbedobással készülődök karácsonyra és amikor megláttam Timinél ezt a kihívást, tudtam, hogy részt akarok venni benne! :D

A havazással kapcsolatban mondjuk kétesek az érzéseim... Amikor leesik az első hó, gyönyörködöm benne, örülök neki de egy idő után már csak a nyűg van vele, tiszta latyak lesz minden, késnek a vonatok / buszok és meg lehet fagyni. Viszont még nem esett le az első hó (legalábbis nálunk), így van bennem egyfajta várakozás, hogy mikor lesz már igazi tél (mert a hideg már megvan hozzá..).



30 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes, nekem is tetszik! ^.^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! :)
    Én is inkább csak a havazás várom, az utána következő lucskos időszakot már kevésbé.

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett, külön tetszenek a kis fehér "havas" glitterek! :)

    VálaszTörlés
  4. Hasonlo erzeseim vannak a havazassal kapcsolatban.
    Szepseges a manid, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, igazán télies hangulatú :)

    VálaszTörlés
  6. Csini lett! tetszik, hogy szegecsekkel feldobtad.

    VálaszTörlés