2015. november 2., hétfő

Manikűrvadász 21.


És íme a második Manikűrvadász forduló amiben részt veszek! Kicsit féltem, hogy időben el tudom-e készíteni a kiválasztott manikűrt, mert kb. két hete igen durván letört a gyűrűsujjamon a köröm, sajnos még mindig elég rövid szegény, de most ápolom és erősítem, hogy ez ne forduljon elő megint! :)

A házigazda Bella volt, a blogger pedig akiről ebben a fordulóban vadásztam Eleni volt! :) Szebbnél szebb manikűrökkel találkoztam a blogján, nehéz is volt kiválasztani EZT az egyet amit végül újraalkottam.

Eleni manikűrje:


És az én változatom:



20 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, szép lett :))

    Niki (Lakkjegyzet)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kedves szavakat ^_^ nekem is nagyon tetszik a Te verziód. A színek is pompásak :)

    VálaszTörlés
  3. úgy szeretem ezt a technikát, annyira mutatós ^_^ szép lett!!

    VálaszTörlés