2015. november 30., hétfő

Őszi kedvencek!


Sajnos eljött ez a nap is, a kedvenc évszakom, az ősz legutolsó napja. Ahogy az előző bejegyzésben is említettem, azért egy picit várom a havat, a telet, de azért sajnálom, hogy ennek a gyönyörű és változatos három hónapnak a végére értünk. :( 

Úgy gondoltam, megmutatom, mik voltak az én kedvenc termékeim ebben az évszakban és így még egy kicsit újra átélem az emlékeket! :)

Ez a Garnier Ultra Doux sampon teljesen véletlenül került hozzám, kellett egy sampon és a boltban erre esett a választásom. De az illatával már az első használat alkalmával levett a lábamról, főleg, hogy még napokkal később is éreztem a hajamon! :)

Szinte egész ősszel a Rival de Loop Young pirosítóját használtam, nem feltűnő, pont csak egy kis pírt ad az arcomnak.

Most biztosan hülyének fog nézni pár ember, hogy miért is szerettem meg a Teekanne narancsos teáját: magamtól nem vettem volna meg, mert féltem volna, hogy citrusos az íze, amit annyira nem szeretek a teákban, de a nővéreméknél volt lehetőségem megkóstolni és rá kellett jönnöm, hogy pont olyan íze van mint a napközis teának ACC-vel *.* :D Azóta csak ezt a teát iszom!! 

A Coconutoil Cosmetics levendulás ajakápolójáról már írtam tavasszal, de aztán kissé a háttérbe szorult, viszont az utóbbi pár hónapban minden reggel ezt használtam és lassan újat is kell venni mert már csak egy nagyon kis mennyiség van az alján.

A Maybelline Lash Sensational szempillaspirálján már ha csak ránézünk is látszik, hogy imádtam: borzasztóan meg van kopva a csomagolása. Róla még hónapokkal ezelőtt készítettem képeket és terveztem is bejegyzést, de valahogy elfelejtődött, viszont annyira szeretem, hogy előbb utóbb meg fogom írni! :)

Pár hete írtam a legnagyobb őszi smink kedvencemről, a Catrice Liquid Camouflage korrektoráról! Szerelmünk azóta is töretlen, minden nap őt használom!! :D

Az Avon szilvás és vaníliás családjának mindhárom darabja megvan és imádtam is őket, de a közülük is a legjobban a testápolót, amit folyamatosan cipeltem mindenhova magammal a táskámban! :D 

Az elmúlt hónapokban a körmeim a legrosszabb formájukat hozták, folyton letörtek, el vannak gyengülve.. Így nem is voltak olyan sokszor kilakkozva de ha kedvenc körömlakkokat kéne mondanom az őszre, ez a kettő lenne az: a Rimmel Sparkle Eyvery Day a gyönyörű lila és arany csillogásával, és a Miss Sporty zöldes barnás Metal Flip lakkja, ami ennél a manikűrnél bizonyított!

Végül, de nem utolsó sorban a Yankee Candle tartok, amik már évek óta végigkísérik az őszi-téli időszakot nálam! A Cranberry Pear és a Spiced Orange illatokat pedig különösen kedveltem, de úgy érzem bármelyiket rakhattam volna a képre!! ( most pedig megyek és alá is gyújtok egy tartnak... :D )

Nektek mik voltak az őszi kedvenceitek?? :)

4 megjegyzés:

  1. Most így ősszel én is még a megszokottnál is jobban beleszerelmesedtem a teákba, főleg a Teekanne-ba, csak a citrom-gyömbéres verziójába, imádom.:) De lehet akkor ezt is kipróbálom, mert így nem tudom elképzelni milyen lehet az ACC-s tea:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól hangzik a gyömbéres tea :D Finom, legalábbis én odáig vagyok érte, de a környezetemben senki más nem szereti :/

      Törlés
  2. Hú de jó dolgok, én is nagyon sok mindent szeretek ezek közül (Catrice Camouflage *-*). Imádom a fűszeres ételeket/ italokat, de a narancs valamiért nálam nem passzol egy fűszerrel sem, viszot ezt a teát ki kell próbálnom, ha ACC íze van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen most meglepődtem, de persze ízlések és pofonok :) Ha szereted az ACC-t mindenképp próbáld ki :D

      Törlés