2015. november 20., péntek

Realash - 1 hónap után


Eltelt egy hónap azóta, hogy elkezdtem használni az új Realash szempillanövesztő szérumot, így itt az ideje az első tapasztalatok megosztásának.

Először is a használat: minden este miután lemostam a sminkem, a szempillatövekbe felvittem a szérumot. A használata roppant egyszerű, hiszen olyan mint egy szemhéjtus. Könnyen beépíthető az esti rutinba, kb. 5 másodpercbe telik. :)

Sajnos nem tudtam ugyanolyan fényviszonyokat teremteni az egy hónapos képekhez, de az alulról készült képeken, ha jól megnézitek lehet látni, hogy több szál van mint előtte. Az oldalról készült képen pedig észrevehető, hogy sokkal szebben ívelnek felfelé a szálak mint azelőtt. 
Míg a használata előtt csak a vízálló szempillaspirál tartotta meg a göndörített szempilláimat, most már a többi spirállal is tartósabb a göndörítés! 
Sajnos azért még néha-néha kihullik egy-két szál, de jóval kevesebb mint előtte

Örülök, hogy részt vehetek ebben a tesztben, mert a minden napi festés / lemosás miatt a szempilláimnak szükségük van a segítségre. A végső véleményt majd csak két hónap múlva, a 90 napos használat után tudom elmondani, de az eddigi hatásával is roppant elégedett vagyok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése