2015. december 22., kedd

Essence - Try it. Love it!

Januárban a Catrice It Pieces kollekciója mellé megérkezik az essence hasonló tematikájú kollekciója, a Try it. Love it! Mono szemhéjpúdereket nem igazán szoktam venni, de ezek így elsőre igen jól néznek ki. Habár nem vagyok egy nagy rúzsos, már régóta szeretnék kipróbálni egy matt rúzst.. talán majd ebbel a szortimentben megtalálom a tökéleteset! :D A kontúrozó palettán rögtön megakadt a tekintetem, gyönyörű darab! Ez nálam már kezd rajongássá kialakulni, hisz a Kiko Campus Idol kollekciójából is a kontúr palettát néztem ki... ^^

2 megjegyzés:

  1. A kontúr paletta nekem is nagyon tetszik, de kimarad, mert megvan a Sleek ugyanilyen kontúrpalettája. Tök jó, hogy egy olcsóbb alternatíva is van már rá. :) Egész jól sikerült ez a kiadás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régóta nézegetem a Sleek palettát, nagyon szép, de valahogy sosem rendelem meg. Lehet, hogy nem is kell, ha ez olyan jó lesz mint ahogy kinéz. :D

      Törlés