2015. december 14., hétfő

Essence - Valentine - who cares?


Az essence 2016-os Valentin-napi kollekciója igazán rockosra sikeredett! :D Mondjuk így talán nagyobb közönséget is ér el, mint ha csupa rózsaszín cukisággal lenne tele a kollekció! Első ránézésre megint csak a körömlakkokon akadt meg a szemem, de a bejegyzés végén található videóban megmutatják az összeset és így felkenve már nem tetszettek annyira, ezzel szemben a folyékony rúzsok és a stiftes szemhéjfestékek igen csak mutatósak és elég pigmentáltnak tűnnek *.*


4 megjegyzés:

  1. Hát, inkább jött volna valami nagyon rózsaszín. :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem van folyékony "rúzsom" tőlük, és bár alapból azt mondanám, hogy innen kell mindkettő, mert szépek a színek, de a tapasztalatomra alapozva...hát...nem tudnának annyit fizetni ők se, hogy elfogadjam - pedig rúzsmániás vagyok, és ezek a színek nagyon tetszenek...

    De a púder tetszik...szeretem a fehér (áttetsző) fixáló púdereket...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naa mesélj milyenek ezek a folyékony rúzsok?? Nekem még egy darabom sincs tőlük, pedig már erősen gondolkodtam, hogy veszek egyet. Kíváncsi vagyok, téged mi borzasztott el ennyire tőlük?

      Törlés