2015. december 28., hétfő

Maybelline és L'Oreal újdonságok - 2016

Sajnos a mai bejegyzésben bemutatott termékekről nem tudom, hogy melyik lesz kapható nálunk és melyik nem, de már csak a nyálcsorgatás végett megéri nézegetni a képeket! :D És persze el lehet kezdeni imádkozni, hogy a kinézett terméket behozzák kis hazánkba.

A Maybelline az utóbbi időben az egyik kedvenc drogériás márkám lett, főleg a szempillaspiráljaikért rajongok, de a Color Tattoo készletem is lassan de biztosan gyarapodik. Most is először ezeken a termékeken akadt meg a tekintetem, az új szempillaspirálok fejének izgi az alakja és szerencsére szilikon (én azokat ezerszer könnyebben kezelem mint az többi fajtát), a Color Tattook pedig nemcsak hogy új árnyalatokkal gyarapodnak, most már nem tégelyes kiszerelésűek lesznek, hanem ceruza alakúak! :D Amik még nekem nagyon tetszenek, azok a kontúrozó /pirosító /higlighter paletták és a folyékony matt rúzsok, amik a visszafogottabb nude árnyalatoktól kezdve a rikító rózsaszínen keresztül a vad liláig kaphatóak lesznek!! :D

A L'Oreal újdonságai között viszont nem találtam nagyon "fogamra való" terméket, de a True Match alapozón kívül szerintem amúgy sincs egyetlen kedvenc L'Oreal termékem sem.

Nektek ezek közül mik tetszenek? Melyik terméknek örülnétek, ha nálunk is megjelenne?




6 megjegyzés:

  1. Úúúúú MINDENT akarok!!! :D na jó, az összes color tattoo-t, ezt az utolsó párnás alapozót, a nagy dundi szemöldökcerkát, a fixálókat, a kontúrpalettát, ajjjjjj. Tuti nem lesz olyan szerencsénk, hogy ezek eljussanak hozzánk. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is félek, hogy pont azok nem lesznek kaphatóak, amiket kinéztem.. :/

      Törlés
  2. A CT-k és a szemöldökre való ceruzák és szettek, valamint a kontúrozók viszik a prímet. Jó ötlet volt a Color Tatto-kon változtatni, bár nekem hiányozni fog a tégelyes megoldás, ennek ellenére elismerendő, hogy a praktikusságot is figyelembe vették az újításnál. Ráadásul egész bő lett a színskála.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem a tégelyes kiszerelésüket, de való igaz, hogy praktikusabb ezzel a megoldással, de arra kíváncsi leszek, hogy tekerősre csinálják-e, vagy ezekkel is szenvedni kell majd mint a NYX Jumbo szemceruzákkal. A színskálában egyetértek, ha marad a minőség, akkor verhetetlen lesz :D

      Törlés
  3. Te jó ég, ezek a Maybelline újdonságok, rámenne a gatyám, ha mindet kipróbálnám, ami most hirtelen így a képek alapján megfogott...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a gondolat bennem is megfogalmazódott :D :D

      Törlés