2015. december 13., vasárnap

Szerzemények


A mai bejegyzésben egy-két olyan terméket mutatok meg nektek, amiket az elmúlt hetekben vettem / kaptam:

Két hete apuval átmentünk Komárnoba egy-két dolgot elintézni, és ha már ott jártunk bementem a DM-be, hátha támad valami. A Maybelline pultnál nézegettem a Color Tattoo-kat, pontosan sosem tudom, hogy épp mely darabok kaphatóak nálunk és melyek nem, de a Mauve Crush megfogott annyira, hogy hazahozzam (azóta láttam itthon is), plusz kint 5, 19 €, ami ha jól tudom olcsóbb bármely itthoni drogéria áránál (de javítsatok ki a tévedek!). Az essence állványon épp a Winter? Wonderful! kollekció volt kitéve, szinte majdnem teljesen érintetlenül (sajnos a pirosítóból egy darab sem volt), de lecsaptam erre a szikrázó ezüstös fehér homoklakkra, ami EBBEN a manikűrben már láthattatok a mutató és a kisujjamon! 

A győri karácsonyi vásárban van egy bódé, ahova minden évben elnézek (többször is.. :D), itt amúgy elég sok minden lehet venni, az ékszerektől elkezdve, a sminkeken keresztül a körömlakkokig. Igen széles a repertoárjuk! De a legjobb, hogy körömlakkokat a szivárvány minden színébe lehet kapni, és ha 3 darabot veszel, akkor az összesen 1000 Ft! :) Szerintem ha idén még eljutok arra, akkor biztosan benevezek már pár színre! :D


Karácsony nincsen Yves Rocher tusfürdő nélkül nálam! Ezt a kandírozott narancsos és mandulás darabot két hete vettem és azóta minden este ezt használom!! :D

A Garnier Ultra Doux samponját már megemlítettem EBBEN a bejegyzésben és azóta is nagyon szeretem! Tegnap, amikor a családdal mentünk a Tescoba vásárolni, fedeztem fel ezt a duót 999 Ft-ért, gyorsan meg is néztem mennyibe kerülnek külön-külön és rá kellett jönnöm, hogy a csomaggal jobban járok, hiszen önállóan 729 Ft/db.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése