2016. január 5., kedd

Manikűrvadász - Szülinapi forduló


Ma is egy különleges Manikűrvadász fordulóban vehettem részt, mégpedig a 3. születésnapiban!! :D A forduló specialitása pedig, hogy most nem egymás blogjáról vadásznak a jelentkezők, hanem tehetséges külföldi bloggerek oldaláról! :D 

A szerencse Zara-t a May Contain Traces of Polish blog szerzőjét sorsolta nekem, és ha megnézitek az oldalát, akkor mondanom sem kell, hogy tényleg szerencsésnek éreztem magam, mert dúskáltam a szép manikűrökben! Le is mentettem jó párat, amiket a későbbiekben szeretnék megalkotni!! :D

Végül a választott alkotás ez a pöttyös darab lett! Mikor kreatív manikűrt készítek, általában le is mosom, mert munkába azért csak nem megyek nagyon feltűnő körmökkel, meg ugye a jobb kezemre nagyon ritkán tudom megcsinálni... :/ Nade ezt a manikűrt most már 3 napja hordom, és bár már látom, hogy megrepedt, nem akarom lemosni, annyira tetszik!

Zara manikűrje:


És az enyém:

13 megjegyzés:

  1. Szép, látványos manikűr, én is szívesen viselném!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, nekem különösen tetszik, hogy csak két körmödet pöttyözted be. Így finomabb lett az összkép. Szép munka! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik nekem is, tök jó az alap-ötlet, még nem láttam ilyet korábban :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon gusztusos színek és a végeredmény szebb, mint az eredeti! :)

    VálaszTörlés
  5. Még mindig nagyon tetszik ez a mani *.*

    VálaszTörlés
  6. Imádnivaló! :) A kedvenceim a pöttyös manik! :)

    VálaszTörlés