2016. január 24., vasárnap

Szerzemények


A mai bejegyzésben a hónap elején vásárolt / kapott termékeket láthatjátok. Először is azok a darabok, amiket én vettem: a H&M-es fülbevalókészletre rögtön lecsaptam amikor megláttam, pont előtte gondolkoztam rajta, hogy kéne egy egyszerű, pici ezüst bogyó harmadik fülbevalónak (ott eddig egy baglyot hordtam, de néha túl nagynak érzem), amúgy meg a többi pici pötty is tetszik rajta és van a készletben egy apró csík fülbevaló is (nem tudom, mi a pontos megnevezése), amit pedig szintén régóta szerettem volna, így ezt is kipipálhattam! :) A Rossmannba már csak megszokásból is beugrottam és az egyik külön polcon vettem észre a Rival de Loop Young Blogger's Collection kollekcióját. Engem egyedül ez a zöldes árnyalat fogott meg, de sajnos felkenve már nem olyan különleges mint az üvegben :( Az Eveline körömerősítő lakkját már ősidők óta be akartam szerezni, de csak most jutottam el idáig, remélem tényleg csodákat fog művelni! :)

A képen látható maradék három terméket az egyik családi Tesco látogatás alkalmával vettük meg. Eredetileg a Dove habfürdőjét nem akartam betenni a bejegyzésbe, de már az első használat után tudtam, hogy be KELL kerülnie! Hihetetlenül kellemes illata van, és ami a nagyon meglepő, hogy bármilyen tusfürdőt is használok, ennek a habfürdőnek az illatát érzem utána a bőrömön még órákig!! :) A L'Oreal új Nutri-Gloss Luminizer samponja már a kinézetével megvett kilóra (nem értem miért, nem annyira szeretem a pink dolgokat), és amúgy is kell néha váltogatni a samponokat, így most ő lett a decemberben már oly sokat emlegetett Garnier Ultra Doux samponom váltótársa. Az utolsó termék szintén már régóta szerepel a kívánságlistámon, körömdíszítéshez szeretném a bőr védelmére használni a Miss Sporty Peel Off lehúzható alaplakkját!


A két jobboldali felsővel már nyáron is szemeztem a Tescoban, de most nagy örömmel csaptam le rájuk, darabjuk kb. 500 Ft volt!  A baglyos inget már ősz elején kinéztem magamnak, amikor megjelent a C&A kínálatában, de úgy voltam vele, hogy ha majd leárazva megtalálom, akkor megveszem... hát megtaláltam... :D 


Ilyesmi cipőre már tényleg ezer éve vágytam és most úgy mentem el a leárazásokra, hogy előtte körbe néztem a Deichmann oldalán és több jelöltem is volt. Első körben amikor bementem, nem találtam semmit, ami tetszene, végül miután körbejártam az Árkádot újra visszanéztem és akkor jött szembe ez a darab, ráadásul már csak ez az egy pár volt belőle, így még jobban leárazva 3500 Ft-ért lett az enyém *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése