2016. január 27., szerda

Yves Rocher újdonságok 2016

Jó pár éve már, hogy rákaptam az Yves Rocher tusfürdőkre és a rajongásom azóta is töretlen!. A legnagyobb kedvenceim a Jardins du Monde termékcsaládhoz tartoznak, de a Plaisirs Nature vonaláról is próbáltam már párat több kevesebb sikerrel. Nálam a nyár egyik nagy slágere volt az almás&csillagánizsos tusfürdő. Már akkor is megakadt a tekintetem az új külsőn, ami szerintem sokkal szebb mint a régi, de azt gondoltam, hogy csak a limitált nyári termékek marketingjének része. 

Kiderült, hogy közel sem, sőt egészen új vonalat hoznak be a kínálatba!! :D Azt nagyon sajnálom, hogy az almás&csillagánizsos nem került be, de talán már megvigasztalódom pár mandulás&narancsoskókuszos vagy Bourbon vaníliás termékkel! :D 

Én el vagyok ájulva az új dizájntól és VÉGRE, ha jól látom, nem kell öntögetni a tusfürdőket, rendes kupakot kaptak! :D

Szeretitek az Yves Rocher termékeket? Várjátok már az újdonságokat? 

( http://www.makeupedia.se )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése