2016. február 15., hétfő

Catrice - Zensibility

Márciustól nálunk is kapható lesz a Catrice új limitált kollekciója, a Zensibility. Akárhonnan is nézem, nekem ez a kollekció egyáltalán nem tetszik :/ Hiába imádom a Catrice termékeket, a szemhéjpúder paletták valahogy sosem elég pigmentáltak, így bár szürke színek miatt talán még lenne esélye ennek a darabnak, de félek, hogy amúgy nem igazán válna be. A pirosítókkal amúgy is mindig küzdök, hogy ne legyek olyan mint egy bohóc, egy ilyen élénk darabbal pedig meg se mernék próbálkozni. A körömlakkok színei annyira átlagosak, szerintem már mindegyikből van itthon.., az alakjuk izgalmas, de attól tartok használat közben már inkább átkozódnék és ha magasak, akkor a fiókba se férnek bele.

Az egyetlen termék amire tényleg kíváncsi vagyok ebből a kollekcióból az az ecset, abból sosem lehet elég! :D


2 megjegyzés:

  1. Tényleg elég átlagos! A legtöbb színe, főleg a körömlakkokból már az utóbbi időben is voltak vagy alapdarabok vagy limitált kiadások. A catrice ecseteket imádom, de engem főleg az ecsettartó fogott meg. Azt imádom, még ha nem is venném olyan nagy hasznát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szép az ecset tartó,de én is így vagyok vele, nem tudnám hasznát venni. :)

      Törlés