2016. április 17., vasárnap

Glamour napok


Najó, a cím egy kicsit csalóka, mert ha őszinte akarok lenni, a képen látható termékek közül egyetlen egy darabot vettem Glamour napos kuponnal, mégpedig a Maybelline The Falsies Push Up Drama szempillaspirálját! 50%-os kedvezmény volt a márka termékeire, így kemény 1000 Ft-ért jutottam hozzá, és pluszban választhattam hozzá egy Colorama körömlakkot. Itt egy kis nehézségbe botlottam, mert a kínálat igen szegényes volt és a legtöbb darab már elég megviseltnek tűnt, de mit volt mit tenni, kiválasztottam ezt a sötétkék lakkot, kék színekből amúgy is gyéren állok.

A három Orly lakkot és a körömreszelőt pedig a Perfect Nails honlapjáról rendeltem mélyen leárazva. Most éppen a Rage és a Prisma Gloss Silver van a körmeimen és le sem tudom írni, mennyire odáig vagyok értük! *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése