2016. április 3., vasárnap

Jolse szerzemények


Nemrég a Twitteren valaki kiírta, mennyire elégedett a Jolse.com rendelésével, én pedig rákerestem, hogy mi is ez pontosan. Szerintem már az első látogatás alkalmával vagy egy órát böngésztem a weboldalt, közben pedig olvastam Oh My Brush Viki tesztjeit a termékekről. Amúgy is épp a teljes arcápolási rutinom megváltoztatásán dolgoztam, így olyan termékeket akartam rendelni, amik abba a képbe beleillenek! 

Végül három termék került a virtuális kosaramba; a Cosrx AHA7 Whitehead Power Liquid hámlasztója, a Tonymoly The Chok Chok Green Tea Watery Skin, amit én tonik helyett használok és az Etude House My Beauty Vegetable Konjac Clensing Puff, amivel plusz a krémes arctisztítómmal esténként átmasszírozom az arcom!

A rendelésemmel teljes mértékben elégedett vagyok, nagyon hamar ideért, talán nem is volt két hét, ráadásul a kiszállítás is ingyenes! Az már csak hab a tortán, hogy a megrendelt termékek mellé egy halom termékmintát is pakoltak, sőt később jött még három fátyolmaszk is, amiket mivel nem én rendeltem, és azon kívül, hogy Free Gift, nem sok minden volt feltüntetve rajtuk, így szerintem azok is ehhez a megrendeléshez tartoznak! :D

Olyannyira megszerettem az oldalt, hogy naponta megnézem, milyen újdonságokkal bővült a kínálat és már le is adtam még egy rendelést a napokban... :D


4 megjegyzés:

  1. Köszönöm az említést! :)
    A Jolse szuper webshop, bár sok kedvenc koreai eladóm van, de ők határozottan benne vannak a TOP 3-ban :) Ezt a Tonymoly Green tea kencét nem ismerem, mindjárt rákeresek, nagyon szimpi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most ez az oldal a legnagyobb kedvencem :) Kicsit félek is, hogy a fizetésem nagy részét csak itt fogom elkölteni... :D

      Törlés
  2. Napokban én is leadtam egy rendelést itt. A COSRX BHA hámlasztót várom nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fantasztikus termék!! :D Bársonyosan puha a bőröm a használata után! :)

      Törlés