2016. május 24., kedd

Joy napok


Mostanában ritkán jutok el vásárolni, így leginkább online garázdálkodok. A Joy napok pont úgy jöttek ki, hogy színház miatt amúgy is ki kellett venni egy szabit, következésképpen a szombati napot a vásárlásra szánhattam. Sőt, majdhogynem tényleg rászántam az egész napot, amitől a két fiú barátom, akik elkísértek, nem repestek... :D Innen is köszönöm fiúk!! :D

Kupont ugyan nem sokat használtam, de mindent megvettem amit szerettem volna, és pluszba is csak olyan dolgok jöttek amikre már régóta vágytam! Le nem fényképeztem, de vettem pár ruhadarabot is, plusz találtam egy gyönyörű Converse-t is, de nem volt a méretemben :( :(

A DM-ben lecsaptam az Aussie balzsamjára, mert amióta kipróbáltam a sampont, odáig vagyok a termékcsalád illatáért *.* 

Az Alexandrába csak a mesekönyvért ugrottam be, amit uncsokaöcsémnek vettem a születésnapjára, de ha már ott voltam megkaparintottam Stephen King önéletrajzát is, mert mostanában teljesen a könyvei hatása alatt vagyok! Az Ezüst pisztolygolyókat pedig másnap a bolhapiacon sikerült megvennem!

A Müllerben a henna volt az első számú cél, de ha már elkocsikáztunk oda, körbenéztünk. Nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy Lights of Orient kollekció van kitéve a polcra, és gyorsan le is csaptam a pirosítóra. A Catrice kínálatából már kivonták ezt a fajta colour correcting púdert, így most az essence darabjával próbálkozom. A körömlakknak pedig eszméletlen szép színe van, és már nagyon rég vágytam egy ilyen árnyalatra!

4 megjegyzés:

  1. A könyvesbolt veszélyes hely...Nem lehet úgy bemenni, hogy csak egy valami jöjjön velünk...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szívem szakad meg amikor ott kell hagynom annyi jó könyvet... :( :D

      Törlés
  2. Nem fogsz csalódni az Aussie pakolásban, nálunk ezeket valamiért nemrég kiárusították a DM-ben és úgy jutottam hozzá. (-: Én is imádom az illatát, és a hatása is jó.
    Kingnek én is nagy rajongója vagyok! Nem találkoztam még olyan könyvével, ami rossz lett volna. Ezt az életrajzot nem ismerem, de biztosan, mert nem ő maga írta..... De attól még biztosan érdekes, sajnos nálunk megszűnt az Alexandra, de majd nyitott szemmel járok. (-: Az Ezüst pisztolygolyók jó könyv, én egész sok könyvét antikváriumban szereztem be annak idején. (-:
    Legutóbb az Esszencia Natúr hennáját próbáltam ki, a burgundy árnyalatot. Elég érdekes szaga van, de valóban olyan bordósra színez, és eszméletlen erősen. Régóta ilyen színt szerettem volna, aztán valahogy mégsem tetszett annyira magamon. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom ezt az életrajzi könyvet, de valószínűleg csak azért mert mindenért idáig vagyok ami hozzá kapcsolható és jó belátni a színfalak mögé! Ezer hála a henna tippért!!! :D Mindenképpen ki fogom próbálni!

      Törlés